вторник, 3 февруари 2015 г.

Google analytics и имплементирането му в ETSY

Един от най . важните показатели за всяка онлайн търговия е трафикът. Google Analytics може да ни каже всичко за трафика - от къде идва, кой ключови думи са определящи, поведението на потребителите и хиляди други важни и маловажни детайли.
Ето защо е важно да свържем магазина в ETSY с акаунта си в Google Analytics
Най - напред е необходимо да се регистрирате. Хубавото е, че чичко Гугъл използва една регистрация за всичките си услуги.



След регистрация създайте профил, който да следи трафика ви към магазина:


Дайте име на профила. Например my ETSY shop. В полето " Име на уебсайта" въведете: http://www.etsy.com. В URL адрес въведете ВашиятМагазин.etsy.com. За отрасъл изберете пазаруване. Настройте часовата зона и натиснете бутона за получаване на идентификационен № за проследяване. След като приемете общите условия, Гугъл ще ви даде идентификационен номер. Той ще бъде нещо от  вида: UA-ХХХХХХХХ-1. Този код се копира в ETSY:


След 24 часа, Гугъл Аналитикс ще е изтеглил данни за трафика към вашия магазин и вие ще можете да получите изключително детайлна картина.

Прикачвам и едно аматьорско видео за целия процес:




Няма коментари:

Публикуване на коментар