вторник, 3 февруари 2015 г.

Най - добрите инструменти за управление на съдържанието в социалните мрежи.

1. HootSuite - Това е най - популярният инструмент както за индивидуални, така и за бизнес
потребители. Чрез него могат да се управляват множество кампании и задачи едновременно в няколко социални мрежи като Facebook, Twitter, Google+  и др. чрез уеб базирано табло за управление.
Можете да управлявате няколко профила в различни социални мрежи, да създавате график за публикации, да проследявате развитието на марката / бранд /, да анализирате трафика от социалните мрежи и т.н. Предлага се в три различни абонаментни плана: безплатен, про и ентърпрайз. Таблицата по - долу дава основните разлики между тях:



2. Buffer - е умен и лесен начин да планирате съдържание в социалните мрежи. Мислете за Buffer като за виртуална опашка* , която можете да запълните със съдържание, което да се публикува през цялото време. Това позволява да се запази последователността на съдържанието и на графика, без да е необходимо да бъдете постоянно ангажирани с управлението на времето и публикуването. Приложението притежава инструменти за анализ на ангажираността и обсега на публикациите. Предлага се в два плана за индивидуални потребители: Безплатен, като имате ограничение до три профила и платен - 10$  на месец. Това ще ви позволи да свържете 10 профила и да направите 100 публикации. Мрежите които се поддържат от приложението са: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ и app.net.
Каква е разликата между HootSuite и Buffer?

HootSuite предлага много по - комплексно решение, което ни позволява да планираме актуализации и да следим взаимодействията, докато Buffer  няма табло, на което да се визуализира съдържанието от другите. Въпреки това, Buffer е много по - гъвкав по отношение на графика за публикации и моделите на промяна през седмицата. HS наскоро въведоха функцията за автошедъл / автоматично определяне на графика /, която автоматично определя времевия график за публикации въз основа на прогнозни данни за най - подходящия часови интервал. Това внася допълнителна ефикасност в HS, но въпреки всичко не достига гъвкавостта на Buffer, тъй като ние няма как да знаем, кога ще бъде насрочена последващата публикация на дадено съдържание. Много хора използват и двете приложения в комбинация - HS за да следят поведението на аудиторията и Buffer - за да планират съдържанието.


3. IFTTT ( IF THIS THEN THAT ) - е мощен сайт за автоматизация, който може да ви спести много време, както по отношение на управлението на социалните медии, така и по отношение на други задачи, свързани с вашата аудитория. Можете за свържете всяка мрежа и/или канали заедно и да автоматизирате споделянето в сайтове като Facebook, Twitter, LinkedIn и много други, на база желано действие или събитие - спусък ( trigger ). Например да изпратите автоматичен туит всеки път, когато публикувате нещо в блога си, или всеки път, когато получите мейл от определен подател. И най - хубавото - IFTTT работи перфектно заедно с HootSuite и Buffer, увеличавайки ефикасността на тези инструменти в хиляди пъти. Трите инструмента в комбина, наистина са незаменими при управление на социалните медии. Към момента съществува само безплатна версия. Очаква се до няколко месеца да стартира и про варианта. IFTTT  поддържа невероятно голям брой сайтове и мрежи, в това число ETSY и eBay.

Естествено съществуват още инструменти, които ще представя накратко напред във времето.



Няма коментари:

Публикуване на коментар