сряда, 30 януари 2013 г.

Как да изберем ClickBank продукт

Ако вече сте партньор на ClickBank, или просто искате да разберете как да спечелите пари чрез ClickBank, то вие сте на правилното място. ClickBank е най - изгодният начин да се печелят пари чрез продажба на информация в интернет. Валидно е, както за производителите на цифрови продукти, така и за търговците / партньорите /.
Има много неща, които трябва да се знаят при избора на доходоносен продукт.
В следващите няколко реда, ще се опитам да ви дам няколко практични идеи, които е препоръчително да вземете предвид


1. Изберете продукт, чието търсене е голямо.


Първата стъпка е да направите собствено проучване и да се уверите, че продуктът, който искате да промоцирате, е нещо което хората ще поискат да закупят. Звучи банално, но за съжаление, много хора промоцират продукти, които тенденциозно не се продават добре и не успяват да реализират доходи.
Един от лесните начини за проверка на продаваемостта на продукта е проверите неговата оценка за тежест / Gravity score /. Продуктите с по - високи стойност имат повече промотъри, респективно търсенето е по - голямо.



2. Търсете продукти, където процентът комисионна е най - висок.


Продукта, който възнамерявате да промоцирате трябва да се продава добре / gravity score / и е с възможно най - високия процент комисионна. С ClickBank сте в състояние да спечелите около 50 - 75 % комисионна от всяка генерирана продажба. Добра практика е, когато избирате между сходни продукти, да изберете този с най - висок процент комисионна.



3. Избирайте продукти, които разполагат с по няколко маркетингови инструмента.


Когато избирате е добре да изберете този продукт, за който има множество маркетингови инструменти, достъпни за партньорите. Предварително направените маркетингови инструменти включват: банери, писма, партньорски сайт, splash страници, целеви страници / landing pages /, текстови реклами и др. Тези инструменти ще улеснят промотицирането, ще ви спестят време и ще бъдетете в състояние да се фокусирате върху представянето и продажбите на продуктите.


Няма коментари:

Публикуване на коментар