Онлайн рекламирането с Google AdWords е един от най - ефективните начини да достигнете до нови клиенти и да разширите бизнеса си. Но преди да започнете, трябва да се научите как да използвате Google AdWords ефикасно, за да максимализирате възвращемостта разходите за реклама и да избягвате възможните грешки.
Изображение от Google |
Какво е Google AdWords
Google AdWords е онлайн рекламна платформа, собственост на Google и управлявана от Google. AdWords е също така и най - голямата и най - широко използваната рекламна мрежа в света и се използва от милиони за да достигат до нови клиенти и да постигат организационен растеж.
Рекламодателите, които избират да използват AdWords могат да насочват рекламите си през две основни мрежи - мрежата на търсачките и визуалната мрежа. Мрежата на търсене се отнася към плати-за-клик реклами / PPC /, където рекламиращият определя цена на ключовите думи, които описват бизнеса му и има шанс неговата реклама да се покаже на потребители, които въвеждат тези ключови думи при заявката за търсене. PPC е известно още и като платено търсене.
Дисплейната или визуалната мрежа предлага на рекламодателите да сложат визуална реклама / в стил банер / на сайтовете, които са част от дисплейната мрежа. Дисплейната мрежа на Google обхваща близо 90% от глобалните интернет потребители - това е огромна потенциална аудитория.
Въпреки че кампаниите и в двете мрежи се управляват чрез Google AdWords, то терминът AdWords се използва за обозначаване на платеното търсене. За да разграничават двете мрежи, маркетолозите се обръщат към дисплейната мрежа с наименованието и.
Създаване на акаунт в Google AdWords
Преди да започнете да рекламирате е необходимо да създадете акаунт. Той се създава изключително лесно и отнема само няколко минути.
Имате опция да използвате съществуващ гугъл акаунт или да създадете специален такъв само за нуждите на рекламната платформа. Указвате някои основни неща, като местоположение, часова зона и разбира се информация за методите на разплащане за да може Гугъл да ви таксува всеки месец :)
Структура на акаунта
След като създадохте аканут е необходимо да помислите как да бъде структуриран. Логическата структура на акаунта може да има драматични въздействия върху някои ключови измерители като Quality Score. Правилното конфигуриране на структурата на акаунта може да ви донесе ползи като:
- Повече релевантен трафик и кликвания
- Висок показател на Quality Score и от тук по - ниски разходи за клик
- Лесна оптимизация и поддръжка
Ако планирате да стартирате единична кампания, то тогава и структурата на акаутнта ви ще бъде доста опростена. Но ако възнамерявате да стартирате множество кампании едновременно или го планирате за бъдеще, то си струва да помислите за създаване на оптимална структура от самото начало.
Идеалният AdWords акаунт е структуриран в индивидуални кампании, всяка от които има собствени рекламни групи ( ad groups ). На свой ред всяка рекламна група има собствени ключови думи, уникален рекламен текст и целеви страници. Следващата фигура илюстрира как би следвало да бъде структуриран акаунта за оптимално представяне:
Има няколко начина за структуриране на AdWords акаунта в зависимост от вашите нужди. Примерно акаунтът ви може да бъде структуриран на база структурата на вашият уеб сайт и продуктите и/или услугите, които рекламирате, или пък по географски принцип - ако оперирате на няколко индивидуални географски пазара.
Ключови думи
След като създадохме и струтурирахме акаунта е време да се запознаем с най - важните градивни елементи, които карат Google AdWords да работи - ключовите думи.
Както подсказва името им, ключовите думи са думи или фрази, които потребителите въвеждат в търсачките за да открият търсената информация. AdWords работи като позволява на рекламодателите да наддават за ключовите думи, които са от значение за техният бизнес, така че рекламите им да се показват, когато потребителят ги въвежда при търсене. Рекламодателите наддават за ключовите думи, а не ги купуват направо, защото AdWords функционира като търг и по този начин гарантира, че не само рекламодателите с най - голям бюджет ще постигнат успех с РРС.
Проучване за ключови думи
Преди да започнете наддаването е необходимо да разберете кои ключови думи си струват. Това се определя при фазата на проучване.
Има много инструменти за проучване на PPC и ключови думи за AdWords, но повечето са платени. Все пак най - добрият инструмент си остава инструментът за планиране на ключови думи на Google. Очаквайте допълнителна информация относно използването на този инструмент.
Съставяне на привлекателни реклами
След като идентифицирате ключовите думи, които са релевантни за вашият бизнес, остава само да напишете привлекателна и убедителна текстова реклама, която просто моли да кликнете.
Въпреки, че Google AdWords, предлага широка гама от разнообразни рекламни формати, текстовата реклама PPC формира ядрото на платформата. Принципно писането на рекламен текст си е предизвикателство, а в допълнение имаме усложнение поради ограничението на посланието. Разполагате с изключително малко символи за да създадете интригуващо съобщение, което да говори на вашите потенциални клиенти и да ги убеди да кликнат върху рекламата.
Съществуват множество елементи, които трябва да се имат предвид при писането на рекламен текст. Изборът на език е от решаващо значение и може да има драматични последици върху вашите реклами. Някои рекламодатели използват емоционалните реакции като страх и дори смях за изкушат посетителите да кликнат върху тях, докато други директно обявяват своите оферти за да направят рекламата си по - конкурентна и привлекателна.
Няма коментари:
Публикуване на коментар